Om Dash
Dash blev grundlagt i 2018 i Helsinki, men har haft et klart fokus på at hjælpe brands, der er nye på Amazon, siden begyndelsen. I løbet af sin levetid har Dash hjulpet 30 virksomheder med en vellykket on-boarding til Amazon-platformen. De fleste af virksomhederne i Norden er meget nye hos Amazon, og Dash har skabt en arbejdsmetode til at understøtte en maksimering af oplæringen af brandets interne teams.
For bedre at kunne imødekomme den stigende efterspørgsel fra de danske virksomheder, åbner Dash et kontor i København i oktober 2020.
Hvad vi tilbyder
Dash har skabt en bred vifte af tjenester til at dække de forskellige behov, som brands generelt har, når de overvejer Amazon som en salgskanal.
Analyse af business case
Det sparer tid og penge, når brandet forstår konkurrencen og efterspørgslen inden for sin kategori.
Strategy and Advisory
Amazon er en kompliceret platform, der tilbyder et væld af muligheder for brands. For at være konkurrencedygtig og opnå succes, er det vigtigt at vælge de rigtige målsætninger og opbygge en intelligent køreplan.
On-boarding
Amazon on-boarding betragtes ofte som et meget ligetil trin i processen, men på grund af den måde Amazon fungerer, er det vigtigt at sætte fødderne helt rigtigt fra begyndelsen.
Amazon Advertising
Amazon Advertising bliver ofte set som tæt beslægtet med Google Advertising. Faktum er, at der er ligheder, men også nogle ret dramatiske forskelle. Hele Dash teamet har opnået Amazon Ad Accreditation.
In-house team Training
I bund og grund er Amazon en platform, der kræver en ejer inden for brandets egen organisation. Dash har meget erfaring med at uddanne teams, der er helt nye hos Amazon, så de kan operere.